Sunday, November 12, 2006

Ultimatum shmultimatum

Det är alltid bra när saker och ting dras till sin spets. Har man möjlighet att göra det i sitt vardagliga liv så anser i alla fall jag att man så ofta som möjligt bör göra det. Exempel:
- Kan du vara snäll och hämta en kopp kaffe till mig?
- En kopp kaffe? Hörrö du. Jag ska tala om en sak för dig! Jag är inte din personliga slav som du kan köra med hur som helst. Jag är faktiskt en människa av kött och blod jag också! Jag har också känslor. Jag kan också bli sårad och känna mig utnyttjad och ledsen! Fattar du det! VA?!

Tja, någonting åt det hållet. Nu var det väl inte riktigt det jag skulle skriva utan att Thorne har satt sina föräldrar på pottkanten ordentligt genom att tvinga dem att välja; antingen stannar han kvar som VD och då måste de avskeda Ridge eller tvärtom. Det hela var mycket känslosamt. Thorne drog även upp sitt trumfkort och påinde Eric om att det var minsann han som var Erics förstfödde son och inte Ridge. Hejja Thorne!

Nåja, vi får väl se hur det går. I'll keep you posted!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home